Skip to main content

Ne depășim limitele, antrenăm toate publicurile relevante în activitatea noastră, proiectăm soluții de comunicare inovatoare pentru clienții noștri. Dar, mai presus de toate acestea, creăm impact real. Indiferent dacă ești la început de drum în comunicare sau știi deja care este strategia pentru anul următor, suntem aici să îți susținem ambiția și obiectivele de business.

Comunicare Corporate

Este esențial pentru orice companie sau organizație să-și poată transmite viziunea și valorile într-un mod cât mai captivant pentru publicurile lor, pentru că numai astfel își pot crea o reputație solidă. Noi ajutăm companiile și organizațiile să tansmită o imagine unitară, care să le permită să fie recunoscute oricând și oriunde. Respectând comunicarea bidirecțională între mediul de business și publicurile companiei, ne susținem clienții să-și controleze și administreze reputația astfel încât să-și atingă obiectivele de business.

Împreună putem consolida reputația companiei voastre și crea strategii adecvate fiecărui public al acesteia.

Serviciile noastre includ atât comunicarea corporate internă, cât și cea externă.

Comunicare corporate externă:

  • Image Development
  • Reputation Management
  • Reputation and Stakeholder Mapping
  • B2B Communication
  • Media Relations
  • Social Media
  • Financial PR
  • Local Community Relations
  • Corporate Social Responsibility
  • Communication/Media Training & Coaching

Comunicare corporate internă:

  • Strategic Communication Consulting
  • Communication Training: Planning and Development
  • Internal Community Relations
  • Soft Skills Training
  • Team Building
  • Event Management

Consultanță de Comunicare și de Marketing

Vrei să intri pe piața românească sau pe oricare altă piață din regiunea CEE/SEE? Sau vrei să-ți extinzi portofoliul de produse și servicii? Ori poate ai nevoie de o privire proaspătă, neutră, asupra business-ului tău și/sau al pieței pe care activează?

Ne-am bucura să-ți fim parteneri de drum.

Serviciile noastre de consultanță de comunicare și de marketing includ:

  • Project Management
  • B2B and B2C Advisory
  • Market Entry Strategies
  • Multicultural Marketing
  • Competitor Benchmarking
  • Product Lifecycle Management

Comunicare de Criză

Protejarea reputației companiei tale înseamnă protejarea tuturor activităților acesteia, acest proces începând chiar înainte de a apărea vreun incident sau o criză. Ai nevoie să-ți concentrezi atenția asupra creării unor relații solide cu toate publicurile implicate sau interesate de activitatea companiei, o evaluare de risc consistentă, planuri de reacție la criză și un manual de criză bine pus la punct. Un plan central de comunicare de criză este un document esențial fără de care compania este expusă la riscuri și cu ajutorul căruia aceasta poate reduce considerabil impactul unei situații cu implicații negative.
Suntem experți în comunicare de criză și avem deja experiență în asistarea companiilor și brandurilor în procesul de pregătire pentru diferite scenarii de criză – de la rechemare de produse la accidente, dezastre naturale și alte scenarii.

Este pregătită compania ta să se confrunte cu o criză?

Chapter 4 România oferă următoarele servicii de comunicare de criză:

  • Media Training pentru situații de criză (pregătirea purtătorului de cuvânt)
  • Risk Mapping și Manuale de criză
  • Simulări de management al unor situații de criză
  • Consultanță și management de criză
  • Comunicare de criză
  • 24/7 media monitoring
  • Relații comunitare locale

Academia de Training

Echipa Chapter 4 România are experiență îndelungată în planificarea și organizarea de traininguri de comunicare personalizate. Consultanții noștri dezvoltă programe și workshop-uri speciale, croite să răspundă nevoilor și așteptărilor clienților noștri.

Suntem pregătiți să învățăm împreună noi abilități de comunicare.

Iată câteva exemple de training-uri pe care le oferim:

  • Media Training
  • Crisis Communication Training
  • Crisis Simulation Training
  • Social Media Training
  • Soft Skills Training
  • Internal and External Comms Training

Comunicare de Brand

Suntem pasionați de brand-uri.
Povestea unui brand, a unui produs sau serviciu, joacă un rol important în poziționarea sa, indiferent dacă vorbim despre un element nou sau deja existent. Un plan de comunicare atent implementat, creat în jurul valorilor produsului sau serviciului respectiv și care folosește o abordare integrată a instrumentelor necesare în proces, rezultă în creșterea nivelului de recunoaștere și notorietate a acestuia în rândul consumatorilor sau clienților.

Împreună creștem impactul pe care îl are brandul tău.

Serviciile noastre de comunicare de brand:

  • Planificare strategică și poziționare pe piață
  • Poziționare de brand
  • B2C Communication / Consumer Communication
  • Stakeholder Relations
  • Planuri creative și tactice de lansare de produse sau servicii noi

Comunicare în Social Media

Astăzi, canalele de comunicare online cum sunt cele de social media sunt o parte importantă a oricărei strategii de comunicare, datorită schimbării constante a tendințelor de comunicare interumană și a obiceiurilor noastre cotidiene. Comunicarea prin social media oferă control complet asupra mesajelor pe care le livrăm și a publicurilor cărora ne adresăm, ca și posibilitatea de a măsura cu exactitate rezultatele investiției făcute în comunicare.

Te ajutăm să-ți definești combinația cea mai potrivită de canale de comunicare online pentru compania sau organizația ta.

Serviciile noastre de comunicare în social media includ:

  • Digital Communication Strategy Set Up
  • Digital Footprint
  • Social Media Channel and Content Management
  • Social Media Content Creation
  • Social Media Training
  • Blog Management and Curation

Relația cu Key Opinion Leaders (KOL) & Influencers

Liderii de opinie și influencer-ii continua să aibă o importanță majoră în viața noastră. Prin comparație cu canalele tradiționale de media, credibilitatea lor se află la un nivel ridicat, iar ei au experiență în a-și motiva comunitățile și a le conecta cu brand-uri care sunt relevante pentru ei. Cu toate acestea, ei pot fi și surse de thought leadership în mediul B2B, ceea ce le conferă un statut special și îi încurajează să își creeze propriul set de reguli. Acestea fiind spuse, ei sunt capabili de impact major, fie el pozitiv sau negativ, așa că a dezvolta relații solide și de încredere pe termen lung cu lideri de opinie și/sau influencer-i relevanți pentru activitatea unei companii a devenit un ”must have” în zilele noastre.

Tu ai o strategie de relaționare cu influencer-ii relevanți pentru consumatorii sau clienții tăi?

Comunicare pentru ONG/CSR

Organizațiile de orice fel sunt și ei membri ai comunității în care se află, indiferent ce obiect de activitate au sau cât de mare e echipa. Și au nevoie să participe la viața acesteia, să-și găsească rolul și rostul în creșterea ei, pentru că oamenii au nevoie să-i aparțină. Noi te putem ajuta să-ți cunoști comunitatea cât mai bine, să înțelegi cum o poți sprijini real și cu impact și să spui povestea voastră.

Găsim împreună vocea potrivită pentru comunitatea ta.